Hektisk dag!

Günaydın!
Har precis kommit tillbaka till Hasır efter en hektisk och irriterande morgon! Vi har sprungit som idioter fran polisstationen, tıll regeringen, tillbaka till polisen, till en fotostudio för att ta foto till min visumförlagning, sprungit tillbaka till regeringen igen och fick köa i 30 minuter för att fa reda pa att det vi gjort ar fel.

Men nu har jag iallafall betalat in det jag ska, fatt alla papper och har bara en sista sak att göra; att fixa en bostadsadress fran nagon som ar skriven i Alanya. Och det ar inte det lattaste ska ni veta, eftersom de flesta inte bor har utan bara ar har under sommaren. Alla har ju sina adresser hemma i sina hemstader.

Det ar tur man har en snall chef som staller upp i alla lagen, vad det an galler :)

Kommentarer
Postat av: Mama

Hej Stumpan, jätteskönt att höra att ni huggit tag i detta som sagt var, hur mycket fick du betala i år. Men jag förstår inte förra året var ni väl inte tvungna att ta kontakt med regeringen, det räckte väl med polisen eller ??? Ja hur som helst hoppas du får ta på en "permanent" adress. Behöver veta när du tänker komma hem så jag kan ta en biljettt med mig ner. Nu är vi iaf inne i rätt månad, Snart snart:) Puss Älskar dig.

2011-08-02 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0