Ingen sprit ikvall...

God afton!
Nu sitter jag har pa Hasır igen och vantar pa Emelie och Thess (vanner hemifran). De skulle ivag och köpa Tequila och annat gott att shotta.. men jag tror nog att jag hoppar alkoholen ikvall, det vart en del dricka samma kvall som jag och Kadir gjorde slut, fast innan vi gjorde det. Sa igar var jag skapligt bakis...

Dessutom maste jag ju vara nykter - mamma kommer inatt!
AAAH det ska bli sa kul! Alla har ar sa spanda att fa traffa henne och hennes "galna" vaninna Yvonne.
Typiskt att man ska ha lingonveckan sa jag inte kan vara med dem pa stranden :(


Undrar om jag traffar nagra blogglasare ikvall?

Kommentarer
Postat av: Thess

Det här fixar sig sig alltid.... Sa flickan som blödde näsblod!!! Klart du kan va med på stranden, det löser du, eller hur??!! Kram :-))

2011-08-30 @ 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0