Iyi bayramlar

God morgon!
Ursakta att jag inte uppdaterade igar, men jag lag sjuk hela dagen.

Idag ar det Bayram! Det betyder att fastan Ramadan ar antligen slut!! Sa nu kanske folk kan komma in i normal rytm med matvanor igen? ;) Sa idag gar vi runt till alla restauranger och andra vanner för att önska "glad bayramlar" (iyi bayramlar).

Ikvall kommer antligen mamma och Yvonne! Sa jaaa.. nu har jag slutat pa Hasır! Men ni behöver inte oroa er, jag kommer finnas har iallafall. Kadir berattade att det satt ett gang har igar kvall och vantade pa mig, enbart att fa traffa mig pga min blogg.

Sa jag lar nog hanga har iallafall, för att traffa blogglasare och andra vanner :)

Kommentarer
Postat av: Thess

Merhaba! Det måste vara fantastiskt skönt att din mamma kommer ner och ni även får lite kvalitetstid. Ha en skön semester nu så ses vi om ca 3 v. ska bli så roligt och härligt.

Kram kram

2011-08-30 @ 13:09:30
Postat av: Marie

What happened to you and Kadir? I see you are single on Facebook now :O

2011-08-30 @ 14:04:23
Postat av: Mikaela

Iyi bayramlar! :)

2011-08-30 @ 18:09:18
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0