Nu ska någon avskedas...

...men ni behöver inte vara oroliga. Jag ska inte avskeda någon...
Men på hotell Carina ska en kille avskedas.

Nu är det såhär, att hela sommaren som har gått, har en kille på Hotell Carina sagt till alla sina gäster att inte gå till Hasir, bara för att han inte gillar våran bartender. Tänk så många vi har förlorat pga den idioten.

Synd för honom att våran chef och manager är god vän med chefen på Carina, och han har sagt att om vi har gäster som kan bevisa att denna kille har pratat skit om Hasir, så ska han avskeda honom.

Just nu sitter 4 tjejer här som säger "vi har inte märkt något fel här på Hasir, varför pratar de så mycket skit om er?" Så dessa tjejer och våran chef ska konfrontera den här killen samt chefen på Carina, sen blir det avskedning!


Skit ska skit ha, eller vad säger ni?

Och för att muntra upp er lite bjuder jag på en bild.



Kommentarer
Postat av: Camilla Ulvang

godt å høre at det mest sannsynlig blir slutt på det!

gøy å følge med på hvordan det går der nede, savner alt allerede, og vil bare tilbake:(



-camilla ulvang, om du husker meg fra hasir:)

2011-08-23 @ 14:13:00
URL: http://culvang.blogg.no
Postat av: Mama

Snart sitter/ligger jag också i medelhavet och gottar mig. Tisdag natt nästa vecka kommer vi :) Härligt. Älskar dig. Puss

2011-08-23 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0