Svar:

Godmorgon alla!
Jag tänkte börja dagen med att svara på två frågor.



Hihi, jag vet inte hur många gånger jag har svarat på denna fråga, men frågar folk för att de vill komma hit så svarar jag ju, självklart!

Hasir ligger på Damlatas-gatan, vid strand 4.
Precis mittemot tennisplanen! Superenkelt att hitta!

Det finns ju två stora gator, först är ju Ataturk som är själva huvudgatan, och gatan närmare stranden heter Damlatas, och där ligger Hasir!

Hoppas vi ses :)





För upplevelsens skull (och kanske en bra merit i ditt CV) så är det helt klart värt det! Det är roligt, man träffar mycket människor och så får man ju inte glömma själva klimatet ;)

DOCK är det väldigt mycket nackdelar:

1.Du jobbar tills du spyr (14 timmar om dagen, minst)

2. Man uppskattar inte Alanya på samma sätt längre (jag kommer aldrig någonsin kunna ha semester här igen).

3. Du sliter som ett djur, och under hela säsongen tjänar du lika mycket som du gör under en månad hemma i Sverige. ARBETSLÖS dessutom.

4. Efter en månad kommer du inte vara värd mer än luft för din chef, oavsett hur mycket du har gjort för restaurangen. Det gäller alla; skandinavier som turkar. En person är så lätt att byta ut, därför måste man hela tiden smöra och göra sitt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0