Bilder från förra Fredagen...

Nu tänkte jag lägga ut bilderna från festen förra Fredagen. Bättre sent än aldrig som jag brukar säga...
Dock, så vart det ju inte så mycket mer festande än bara förfesten. Det råkade tyvärr bli lite för mycket så vi tog oss aldrig in till Örebro och jag fick aldrig träffa mina kunder från Hasir! JÄVLA SKIT! På Lördagen fick jag ett SMS och de var påväg tillbaka till Stockholm... typiskt.


(Shit, jag har en s.k orb på mitt ben!)


Skit i Toms pose, kolla Helenas fingrar istället.
I wonder what she wants now...


Skit i hur jag ser ut.. kolla ORBEN brevid mig istället ;)


Hon körde på den stora flaskan...

Mycket mer än såhär kan jag nog inte visa.
Jag har en video där jag och Tom dansar till "Huvud, axlar, knä och tår"... men det spårade ur det med så det nöjet tänker jag inte ge er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0