For tonight...

Hallo.

Ikvall ar det den stora kvallen med stort K.. NEW YEARS EVE!
Det ska bli sa himla kul, vi har blivit hembjudna till Rico och Anna med 8st andra. Det blir middag och lite spel, ett spel jag aldrig har prövat förut dar alla maste köpa presenter, sa ska man spela med tarningar och se vem som vinner vad. Max 5 lira ska presenterna kosta sa det kan vara precis vad som helst; strumpor, kondomer, ljus... ja, ni fattar.

Sa nu har vi vart ute och köpt presenter, jag köpte hudkram med aprikosdoft och Kadir köpte ett paket kalsonger :)

NU har vi vart pa Hasır en stund igen men nu ska vi snart röra pa oss.


JUST JA, jag har köpt ett skitsnyggt LV-skal till min iphone 4 nu.. bilder kommer sen ;)


Puss

Kommentarer
Postat av: Dilara

hej!

jag har läst igenom nästan hela din blogg och gillade den verkligen, det är roligt att se hur du upplever våran turkiska kultur och traditioner. jag har tänk på de väldigt länge och undrar om det är svårt att skaffa jobb och boende i alanya? hur kändes det för dig att lämna allt du har i sverige i en lång period?

ha det bäst!

2011-12-31 @ 15:22:05
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR !!!!!

2011-12-31 @ 21:46:02
Postat av: Karolina Jacobsen

Fin blogg !

2011-12-31 @ 22:14:18
URL: http://karolinajacobsens.blogg.se/
Postat av: Linn

Gott nytt år!

Hoppas du fick ett bra avslut på 2011 och en grym start på 2012!

2012-01-01 @ 14:25:52
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: malin [fotoblogg]

hoppas du har haft en fin första dag på år 2012? :)

2012-01-01 @ 22:43:13
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0