Helgen som kommer:

Ååååh, jag är så glad!
Vet ni vad som händer i helgen?

MIN EMELIE KOMMER!
Vi lärde känna varandra i somras, hon och hennes pojkvän var kunder på Hasir nästan varje kväll, och när de åkte hem höll vi kontakten. Efter bara någon månad kom hon tillbaka ensam, bara för att hälsa på mig!

Och nu på Fredag åker hon upp till Stockholm och väntar på mig som kommer tidigt på Lördagsmorgonen. Hon känner tydligen någon Bobby från någon tv-serie Mammas Pojkar, och vi ska få bo hos honom.

Vem är han? Jag har missat något tydligen. Någon av er som vet vem han är?

Tydligen så jobbar han på Entourage och bjöd in oss på VIP och en massa grejer.. kan nog bli rätt så kul!
Som sagt, det blir på Lördag kväll, så har jag mina läsare kvar i Stockholm så kanske vi ses där?


Söta Emelie!


Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

HejHej!



Jag tänkte passa på att göra lite reklam för min blogg..

Jag la nyss på en tävling där 2st lyckliga vinnare vinner presentkort på skor. 500kr/st.

Snart kommer det även fler härliga jultävlingar osv. Så håll koll i min tävlings-kategori.



Berättar även om events jag varit på, goodiebags, mode och allt möjligt.



Välkommen in <3



Om du inte gillar sådan här reklam ber jag så mycket om ursäkt och önskar dej en trevlig dag och juletid : )



//Lina Holgersson

2011-12-06 @ 21:24:23
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Postat av: helajnah

vad kul att hålla kontakten med gamla kunder :) haha, bobby jo han såg man ju i den där tv-serien ett par gånger :)

2011-12-06 @ 22:55:14
URL: http://helajnaaah.blogg.se/
Postat av: helajnah

HAHA :D nope jag håller med!

2011-12-07 @ 10:08:41
URL: http://helajnaaah.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Entourage är ett skitställe rent sagt, bara en massa 18åringar som just fått in åldern att gå ut. ta nått annat ist, Nype eller Berns är mycket bättre!!

2011-12-07 @ 10:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0