Kalas!

Men god afton.
Idag har jag haft fullt upp kan jag säga.
Jag har varit på kalas, min kusins dotter Julia fyllde 1 år. Jag köpte hennes present i Stockholm när jag var där i helgen, ett par jättesöta baby-UGGs :)


Åååh, tycker såna här är så söta på småbebisar :)
Med kardborreband såklart.

Sen har jag även planerat helgen med ett X antal timmar i telefonen med Love, (han heter Love, det är inte min lover, ok?) Hihi... Helena fyller ju på Lördag och vi har planerat lite inför det.
Mer än så går inte att skriva eftersom sjöhäxan själv läser min blogg ;)

Det var allt för idag!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Evelina.H

Du vinner fan priset för Sveriges, om inte världens sämsta blogg. Fattar du inte att du bara har läsare för att du reser ofta till Alanya som många vill ha uppdateringar från för många älskar det stället. Lägg ner bloggen förfan....

2011-12-16 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0