Ska på julbord

Hej hej...
Idag blir det inte så mycket uppdatering för jag ska snart på julbord.
Jag ska få följa med företaget som mamma jobbar på, med chef och en massa andra anställda. Det kommer nog bli kul, jag älskar att gå på middagar, oavsett vad det är för firande. Tyvärr så äter jag ju inte så mycket julmat men det är alltid kul att åka ut iallafall.



Äter ni julmat?
Vilken rätt är eran favorit?
Själv äter jag nästan bara de kalla rätterna, som lax, skinka och gröten efteråt.
Dricker mig mätt på julmust, typ.


Kommentarer
Postat av: Thess

Ho ho!!

Önskar dig en riktigt fin Jul.. God Jul!!

)Min favorit är nog skinkan med grovkorning senap)



Kramar Thess & Magnus

2011-12-22 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0