Svar:

Godkväll.

Den här helgen tänkte jag ta det lugnt faktiskt, efter förra helgen så känner jag inte att jag vill ut på något festande ;) Hihi, iof så ska jag ju faktiskt på en revy imorgon! Det blir nog kul.. Dock känner jag mig lite elak mot Love eftersom jag har lovat bort mig till honom imorgon på hans födelsedag.

Men så kan det bli.

Jag tänkte svara på lite frågor här.. några stycken som har funderingar om det här kring min nya praktikplats och Alanya, och hur det nu blir med allt.



JAG VET INTE.
Får jag ett fast jobb här så åker jag inte.
Jag har nu varit i Alanya 2 ggr och känner att det räcker.
Första gången åkte jag bara för att jag så innerligt ville prova på, andra gången var det andra omständigheter som spelade in, som jag inte behöver ta upp i bloggen.

Men som sagt.. det beror helt på om jag får ett fast jobb här eller inte!


Nu ska jag ta min lugna kväll med långdusch och skrubbning, samt se film med julmust och annat släskis gottis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0