Äntligen!

Nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och börja blogga igen.. har jag sagt det förut? ;)
Men nu är alla storhelger över, allt jobbigt och sorgligt är över så nu kanske man har motivationen och orken till att fortsätta.

Julen har kommit och gått, var riktigt mysigt men tänker inte gå in på detaljer.
Nyår kom, och det är den jobbigaste tiden på året.

För ett år sedan omkom ju älskade Robin, två dagar innan nyår. Därför är denna högtid inte så speciell för mig och inte heller något att fira. Men men, nu ska man gå vidare! 1års-dagen har nu gått och nu kan man blicka framåt!

Så vad gjorde alla på nyår då?
Antar att de flesta festade tills medvetandet låg lägre än en daggmask? ;)
Själv var jag hos min pappa och firade in året, sååå mysigt! :D

Förra året var jag och 10st till uppe i Fjällen och åkte skidor, så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0