Spontanitet äger!

Jag älskar att vara spontan.
Igår vart det en fylla.
Tisdagsfylla.. det ska jag aldrig mer göra om.
Det hände bara för att Helena och hennes karl bröt upp igår, sa upp lägenheten och i all vrede så korkade hon upp och lyckades få med mig, Tom och Love på det hela också.

Några timmar senare (efter systembolaget, lämnat bilen i Nora osv) så satt Dan med ett gäng vänner i Helenas soffa och söp också.

Mitt under allt festande lovade jag att åka med på en kryssning som ägde rum idag. Allt var redan betalt och jag skulle åka med på ett bananskal, bara sådär. Dock var jag fortfarande full imorse när Tom ringde och sa att de skulle hämta mig, så jag ångrade mig.
Så spontan är jag :(


Hursom så var det faktiskt riktigt kul, om man bortser från varför vi gjorde detta en Tisdag.

Och idag har jag sovit.
Jag vaknade kl.15:00 av att Jimmy ringde.


Och nu ska jag sova igen.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0