Telefonterror

Ååååh vilken dag jag har haft!

Hela förmiddagen har jag suttit i telefon och ringt folk åt höger och vänster.
Först skulle jag ringa arbetsförmedlingen för vissa saker.
Men vem har det numret liksom?

Ringer mamma - hon fixar numret.
Ringer arb.förmedlingen - de säger att jag måste ringa facket.

-åter igen så har jag inte numret-

Ringer mamma - fixar numret.
Ringer facket - de talar om för mig att eftersom jag är med i ett industrifack så kan de inte hjälpa mig i mina frågor, så jag måste ringa Hotel & Restaurant-facket.

-har inget nummer-

Ringer mamma - får numret till nästa fack.
Ringer H&R-facket - som säger att jag måste prata med arbetsförmedlingen igen.


Är det konstigt att man bryter ihop?

Och det var bara förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Tänkte bara kolla om du hade lust att kika in i min blogg. Jag har superbra tävlingar uppe och säljer även kläder via tradera, skönhetstips mm..



Förlåt om du inte gillar når folk skriver reklam om sina bloggar. Men vissa uppskattar (A)



Kramar //Lina



<3

2011-01-06 @ 00:07:43
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Postat av: cattie

Hejhej, fin blogg! :D läs gärna min!

2011-01-06 @ 20:00:24
URL: http://www.catteen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0