Danskar är bra!

I inlägget innan detta skrev jag om de värsta/bästa turisterna här nere, enligt min åsikt.
Men ändå får jag en massa varningar om danskar hela tiden?
De är inte värre än andra turister, de är faktiskt t.o.m trevligare än de flesta andra.

Sånt där blir jag lite sur på... förutfattade meningar, kallas det ;)
Jag har mött massa danskar i år och jag har bara fått bra intryck av dem! Även tjejer :) Trevliga och pratglada.. inte som svenskor och norskor som i stort sätt vill bli placerade som bitches.


HEJJA DANMARK!


PS. Jag åkte aldrig bananaboat med killarna igår.
Jag ska ju vara ledig hela dagen imorgon (my b-day!) så jag kände att jag vill spendera så mycket tid i restaurangen som möjligt så det inte blir en massa snack om att jag är iväg på en massa roligheter hela tiden, istället för att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0