Det var en norrman? In my face...

Godmorgon.. eller något i den stilen.

Det är otroligt hemskt det som har hänt i Norge.
Det första jag hörde var att de trodde det var något terrordåd från något muslimland, för att Norge har soldater där. Jag berättade det för Kadir som vart oxtokig över att alla jämt anklagar Islam eller muslimer så fort det blir något terrordåd.

Men 80% av alla terrorattacker är väl från ett muslimland, eller har jag fel?

Sen kom det ju fram att det faktiskt var en norrman som hade gjort skiten och det fick jag ju showed in my face.
"YOU SEE?! It was a norweigan! So typical people to always blame muslims as soon as something happens and they don´t know who did it."

Åååååh.. jag hatar att höra sånt här.



Hoppas de skjuter den fan!


Kommentarer
Postat av: Mangan

Flera muslimska grupper tog på sig dådet till en början.Så inte så konstigt att man gör ett sådant antagande :)

2011-07-26 @ 14:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0