I didn´t know they can fly...

Det hände igen!
På våran rast idag gick vi hem för att vila, vi var jättetrötta båda två och kände att om vi ska orka gå ut med kunder ikväll så behöver vi vila lite. Jag hade precis somnat till när jag kände hur Kadir flyger upp ur sängen och greppar en handduk och häver ur sig "oh fyfan, they can fly?!"

Han viftade med handduken i hela sovrummet och jag låg fortfarande i min dvala och förstog inget som hände. När han först började stampa på golvet insåg jag något.

"What is it?"
"Nothing, just a small mosquito, don´t look."

Jag tittade och just i detta ögonblick tog han tag i den största kackerlackan ever och kastade ut den genom fönstret.

"I didn´t know they can fly..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0