Igår kväll...

Jag har mött världens snyggaste gaykille.
Soooo waste of time att han ska vara gay.. jag har aldrig sett såna smilegropar, såna glada ögon förut.
Men så är han gay.

Trodde jag.
Igår förklarade han för mig att han bara har den stilen, men inte är gay. Han gillar att vara feminim, inget fel med det. Han visar gärna upp sin kropp med tajta kläder, han fixar till håret snyggt... Han jobbar på Malmös största gaybar och vill jättegärna att jag ska komma dit när jag kommer hem till Sverige igen. Dessutom tycker han att jag är jättesöt och vart jätteledsen när jag sa att jag var upptagen! :D

Se men inte röra, heter det väl? ;)

Dessutom är han vältränad till tusen.
Igår kväll när vi hade slutat jobbet gick jag, Kadir och Jack ner till hamnen och kollade runt, och mötte upp denna kille (har glömt hans namn) och hans vänner.






Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh Lambada&Casablanca!! Fast iofs min pojk jobbar ju inte kvar så det är väl inte roligt där längre;) Hur står det till med dig?

2011-07-18 @ 06:31:57
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja jag kan tänka mig att det var knökfullt.. Vem kan motstå de söta små turkarnas utstrålning;)?!

Usch då det låter ju inge bra. För varmt för att ligga i solen också eller? Du har inte gått och blivit förkyld än då?? Jag vet jag drog alltid på mig en satans förkylning bara för att det var 100 grader ute och jag hade luftkonditioneringen på 18 :P

Jo då med mig är det bara bra=)

2011-07-18 @ 12:53:46
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0