Jag har fått lediga dagar!

Nu tror ni säkert att jag är dålig på att uppdatera, men vi hade faktiskt inget internet igår.
Så är det.

Samt att jag låg hemma halva dagen igår för jag var helt slut. Jag jobbade kvällstid och sa även till cheferna att jag har funderingar på att sluta jobba på Hasir pga min hälsa. Det ville de absolut inte utan gav mig en ledig dag i veckan! Så varje Söndag är jag ledig!

WIIIEEEE!!!

Gissa vem som (tydligen) drar mest kunder eftersom de absolut inte vill att jag ska sluta?!

Kommentarer
Postat av: Mama

Roligt att du kan vara ledig engång per vecka MEN vad är det för fel du skriver pga din hälsa. Är du sjuk gumman;( du måste vara ärlig nu, är du sjuk ??? Älskar dig,

2011-07-14 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0