LEDIG DAG!!

Jag far uppdatera lite snabbt idag för ratt som det ar sa fösvinner internet. Sa det blir nog ingen bra uppdatering idag, tyvarr.
Som jag skrev förut sa vart det ingen utgang med danskarna igar för vı slutade alldeles för sent.
Men nyss fick jag ett SMS av Annelie som sa att Jossan (en tjej som Annelie traffade via ett forum pa natet) fyller ar idag och alla ska ut och fira henne. Klart jag ar pa :) Jag tror t.o.m att jag far ga ifran tidigare för det :)


OCH HUR GULLIG AR INTE KADIR DA?!
Vet ni vad han har gjort?
Han har tagit hela dagen ledigt imorgon sa vi ska kunna aka till antingen Dim Çay eller Aquapark!
HELA DAGEN!!!

Kommentarer
Postat av: aagnes

ställ en fråga till mig? :)

http://www.blogresponse.com/agness

2011-07-10 @ 19:21:48
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: Mama

Hoppas ni får det trevligt vart ni än åker. Ta en massa kort som du kan visa sen:) Älskar dig, Puss

2011-07-11 @ 09:01:10
Postat av: Thess

Hallojsan!



Hoppas ni får ledigt nu tillsammans och får lite kvalitetstid, bara få vara och inget stress. Ta hand om varandra och ha det så mysigt.



Kram kram

2011-07-11 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0