Mera danskar!

Godmorgon!
Jag ska snart ut på en banana boat-tur! Det har kommit ett gäng nya danskar och de är precis som det förra gänget. De kommer hit varje kväll, bjuder mig på drinkar, vi spelar spel... jättetrevliga men det är ganska uppenbart vad det är de vill. Idag har de t.ex bokat en banana boat och vill att jag ska följa med.

What´s up with me and the danish people? ;)
De ville även fira mig på Söndag, ni vet min födelsedag ;) De planerade att komma hit vid 12, när jag börjar jobbet. Här ska de bjuda mig på en massa drinkar och vänta på att jag får sluta jobbet. Synd för dem att jag och Annelie har planerat min dag redan ;) Haha, danskarna kanske får hänga på senare på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Mama

Som någon annan sagt dig förrut, passa dig för danskar de kan var riktigt fula när de vill. Akta dig, gumman.

2011-07-01 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0