Party til the morninglight...

Vilken sjuk natt det har varit!
Vi slutade kl.02:00 på Hasir, sprang till Queens Garden med Kadirs vänner från Holland samt de 2 underbara danskarna jag har lärt känna denna vecka. Vi hann vara på Queens i ca 20 minuter bara innan de stängde. Utan att vi ens visste om det satt vi helt plötsligt i en taxi ut mot Summer Garden som är utanför Alanya.

Där vart det drinkar, fotades med hajar, träffade Bob Sinclar, röjde dansgolvet, träffade några bloggläsare och vi hade så grymt kul.

Summer Garden stängde runt halv 5, vi hoppade på partybussen tillbaka till Alanya och den bussresan var nog det roligaste jag någonsin har varit med om! SÅ borde bussresan från Antalya vara, den 2 timmars långa turen...

Att åka med en massa partyglada människor och sjunga med i musiken, längs hela stranden och se soluppgången över havet var en otrolig känsla.

Och jag hatar mig själv att batteriet i kameran dog på slutet så jag har inga bilder från soluppgången. Däremot har mina danska vänner en jääävligt bra video som de ska skicka till mig så fort de har kommit hem :)

Bilder kommer strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0