Presenter från Kadir:

För några dagar sen tjaffsade jag och Kadir lite grann men som vanligt så förlåter man alltid varandra. Det blir ju faktiskt lite kulturkrockar när man inte är från samma land.

Igår fick jag världens gulligaste överaskning efter lunchen uppe på Kale med Annelie. När jag kom hem och öppnade dörren till sovrummet hittade jag detta:


En stor blombukett, 2 Ed Hardylinnen, en väska, ett skärp och 2 fina lappar.




(haha, ja det är en torkad ros. Jag råkar spara på dem!)


Hur kan man vara arg efter något sånt här?

Jag visar upp linnena och väskan senare, jättefina!


Kommentarer
Postat av: Mama

Vilka gulliga lappar, han kan om han vill den gode Kadir. Vilken tur att du fick en väska du som inga har förrut:) Älskar dig, puss

2011-07-04 @ 17:44:42
Postat av: Monika

Men så fint!!!

2011-07-06 @ 06:16:50
Postat av: Elin

Nämen ÅÅÅÅHHHH vad gulligt=D Grattis i efterskott!!

2011-07-06 @ 09:01:09
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0