Ska ut med gäster ikväll...

Ikväll har Kadir lovat bort oss till 4 gäster på Hasir.
2 av dem är Kadirs vänner från Holland, och de andra 2 är ett danskt par jag har lärt känna. Hur gulliga och trevliga som helst och de ville gärna att vi skulle gå ut kvällen innan de åker hem.

Danskarna försökte först få med oss på ett rooftop-poolparty men eftersom vi inte känner de som arrangerat det så tackade vi nej. För övrigt så känner inte danskarna dem heller, de är bara gäster på det stället.


However, snart ska vi ut iallafall och jag lovar att ta med kameran :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!

Jag var och åt på Hasir förra veckan med min pojkvän, och det var så kul o se dej :) Jag har läst din blogg länge och funderade mkt på att säga nånting om att jag gjorde det. Men vågade inte så det blev ju bara lite kallprat om hur varmt det var o om maten :) Men som sagt så var det kul o se dej :)



Kram

2011-07-27 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0