Svar:



Nu kommer jag göra mina svenska läsare upprörda.
Men svenska tjejer är det absolut värsta jag någonsin har träffat på här nere.
Otrevliga, bitchiga, grisiga och helt enkelt lösaktiga.
Det är pinsamt att se.

Inga elaka kommentarer behövs här, jag har bara sagt min mening. Har ju träffat på en del nationaliteter här nere och tyvärr så är svenska tjejer de värsta och äckligaste.

Fast norska tjejer ligger tätt som tvåa.

De trevligaste nationaliteterna jag har mött är holländare och britter.
De är alltid glada, trevliga och pratar mer än gärna.


Kommentarer
Postat av: Linda

ja de e klart att de e jobbigt om personen fortfarande har känslor men som du säger så är det helt fel tillvägagångssätt :)



och med risk för eventuella påhopp får jag nog ändå hålla med dig om hur svenskarna beter sig, de är klart i topp vilket e synd eftersom det går ut över andra svenska tjejer som faktiskt vet hur man beter sig, skittråkigt tycker jag.

2011-07-02 @ 15:36:25
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Jo

Hoppas inte du drar alla svenskor över samma kam. det gör mej i så fall väldigt besviken. jag har själv sett hur folk kan bete sig, och nog blir man chockad över o se hur svenskar faktiskt beter sig, men som sagt, alla är inte så, så du kan ju försöka att inte ge alla den stämpeln :)

2011-07-02 @ 21:21:07
Postat av: Mikaela

Och jag håller med jag med... Skäms över att vara svensk tjej ibland här. Eller ganska ofta :):)haha så inga påhopp från mig. haha. Men sen vet jag ju att det finns bra svenska tjejer. Synd att deinte kommer hit bara :p

2011-07-02 @ 23:10:11
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA du e baa för rolig du.

2011-07-03 @ 13:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0