Svartsjuka personer är så... patetiska?

Oj.. jag träffade nyss Kadir´s ex-flickvän.
Så sur och arg hon var.

Jag försökte vara trevlig och skulle ge henne menyn, men hon vägrade ta emot den från mig.
Hihi... jag älskar svartsjuka.
Det bästa av allt är när man inte är otrevlig tillbaka, det svider extra i deras ögon om de är otrevliga och en annan är övertrevlig tillbaka.

Jag lovar.. kunde blickar döda så hade jag legat på havets botten och drunknat långsamt.
Och hennes blick när Kadir går i restaurangen är priceless.


Dessutom hotade hon mig och sa till Kadir: "I know kickboxing, I can take her so easy"...
Då brast jag i skratt.

SÅ svartsjuk behöver man väl inte vara?

Kommentarer
Postat av: Linda

haha bra där tjejen :D lite kul är de o se hur svartsjuka andra blir men när de kommer med löjliga hot så blir man ju bara så full i skratt :P

2011-07-01 @ 17:10:10
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Mama

Helt riktigt gumman, det är bara att vara jättetrevlig istället:) Ojoj det svider. Hoppas allt är bra. Älskar dig, Puss

2011-07-01 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0