Träffade Kissie och co.

Gunaydin!
Vilken bra kväll det var igår!
Jag och Kadir gick ut på Havana Club någon timme, och ja... Vi såg Kissie, Amir, Rosanna, Per-Robin samt hennes pojkvän Christian.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om henne, vi pratade lite och hon var faktiskt riktigt trevlig.
Men hennes blogg är väldigt överdriven, hon ser inte alls ut som i bloggen, hennes festande är inte alls som hon beskriver i bloggen osv. Vi satt i bordet brevid henne och de satt bara och tittade på alla andra, 2 drinkar såg jag att de drack. Kan hända att de drack mycket före och efter att vi såg dem.

However, det sista Amir sa till mig innan de åkte till deras hus var "Kom till Havana Beach imorgon kl.20"... Undra vad som händer då, och där av alla ställen? Är det beachparty ikväll?

Kadir skulle precis fota oss allihopa tillsammans när vi insåg att jag inte hade något batteri i kameran.
Där kan man snacka om ironi.

Fan.

Så nej, jag har inga bilder att visa upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var hon snygg kissie?:P

2011-07-19 @ 01:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0