Min dag igår!

Åååh tack så mycket för alla fina gratulationer!
Jag hade en kanondag hela dagen, och ledig var jag ju också (därför jag inte uppdaterade något). På morgonen åkte jag och Kadir upp till Kale (borgen) och käkade frukost. Senare på dagen kom Annelie och vi åkte också upp till Kale och åt Gözleme. Mums! Där satt vi till klockan 18 ungefär.



Det vart en snabbis hem för att duscha och fräscha till sig, för kl.20 skulle vi möta 4 andra tjejer som skulle med ut på middag och fest! Vi gick till underbara Ev Restaurant, en jättemysig restaurang där allt är gjort i trä och ger en mysig känsla av... ja, mys liksom. De har trubadurer varje kväll och världens godaste plankstek kan jag lova ;)

Mitt i allt firande på Ev började trubadurerna spela Happy Birthday och en jäääättefin tårta ställdes på vårat bord, alla ställde sig upp och sjöng medan jag sjönk ner under jorden. Haha! Underbara tjejer måste jag säga!

Jag tog inte med mig min jätteblaffa till kamera, men Annelie tog med sig sin och vi har massa bilder! Lovar att jag ska lägga ut massa bilder när jag har lagt beslag på hennes kamera ;)

Efter Ev gick vi till Mango och tog en drink samt gratisshottar, och precis när personalen på Mango skulle fira mig gick vi vidare till James Dean, Hollywood och Bellman. Vi pendlade mellan dessa 3 ställen hela kvällen och drack så mycket gratis! WIE! It´s good to know the owner ;)


Dans på baren.
Vin.
Drinkar.
Gratis.
Efterhängsna turkar.


Idag är jag bakis.


tack tjejer för en underbar kväll!
Och nästa vecka fyller en av tjejerna år, det ska firas det med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0