Alla britter är fula...

Alltså, jag börjar bli riktigt trött.
Det är ett gäng med engelska kvinnor här på besök som tydligen cheferna känner väldigt väl.
De är trevliga, men högljudda.
Dessutom har jag svårt att höra brittisk dialekt, speciellt när de pratar så fort.

Och det jag irriterar mig mest på är att de alltid kallar allt och alla för darling.
Jag är inte deras darling.
Jag vill inte vara någon darling.
Det stör jag mig något så förbannat på.

"Are you alright, darling?", "See ya lata, darling", "Darling, can I order..."
Darling darling darling...

Dessutom kör de slut på oss.
De kommer runt 00:30 varje kväll och går inte förren vi får kasta ut dem, och det gör vi ungefär vid 4-tiden på morgonen. Så nu har vi lämnat Hasir kl.4 varje morgon i 3 dagar i sträck! Jag hoppas verkligen att de bara ska vara här i en vecka...


Fula är de också.


Kommentarer
Postat av: Mama

Hahaha:) Gumman det får du inte störa dig på. Alla människor är olika, det måste man acceptera. Men jag kan på sett och vis förstå dig, men du vet ju vad de vill....:) Har du fortfarande samarbete med något Hamam. Boka in oss 2 dagen efter våran ankomst. Puss älskar dig.

2011-06-11 @ 14:15:47
Postat av: Thess

Hahaha, du är för härlig Marre, saknar dig jätte mycket! Hoppas verkligen vi kan ses till hösten igen. Hälsa Kadir så mycket. Kramar

2011-06-12 @ 19:59:07
Postat av: Anonym

Hahaha, du är för härlig Marre, saknar dig jätte mycket! Hoppas verkligen vi kan ses till hösten igen. Hälsa Kadir så mycket. Kramar Thess (Magnus hälsar massor till Er)

2011-06-12 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0