Bedava-shots!

Gunaydin!
Eller ska jag säga god eftermiddag, kanske? :)

Vilken seg dag det är idag!
Och allt är pågrund av igår!

Det var rätt så dåligt med folk här igår så vid 22-tiden gick jag och Eli (Jack´s flickvän) ut och skulle ta en varsin drink. Det bästa av allt var att chefen Serkan tyckte det var bra att jag kom ut lite. Jag gillar honom :)

Vi gick till Jack´s brorsa som jobbar på en annan restaurang längre upp på Damlatas, men vi vart inte så långrandiga. En varsin Happy Hour vart det sen gick vi vidare. Vi skulle egentligen bara ta en promenad men när vi kom ner till hamnen vatr vi sittandes på Mango med Recep och Adem. Och DÄR var det hålligång som alltid! Vi tog en varsin Diesel (öl & cola) och njöt av allt showande. Vid 00:30 skulle vi vandra tillbaka till Hasir och den nya bartendern bjöd oss på en varsin bedava (gratis) -shot. Recep påpekade även att nästa gång jag kommer blir det 4 shotar ;) Det säger man inte nej till.


(sånt här får man se på Mango)

När vi kom tillbaka till Hasir var allt som förbytt.
Restaurangen var full och så även personalen.
ALLA som jobbar på Hasir var stupfulla.
Bartendern, servitörerna, cheferna...

Satan vad jag skrattade. Vissa kunde inte ens stå upp :P
Jag och Eli var nog de nyktraste på hela stället.


Vi kom ifrån Hasir kl.04:20 imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0