Börjat gymma!

Godmorgon!
Vilken otrolig energi jag har idag!
Jag och Annelie har börjat på gym (idag var första dagen dock, hihi) och vi var där 1 timme, sprang på springbandet och jag försökte även träna armarna lite. Det var för jobbigt så jag gav upp efter ca 30 lyft ;)

Väldigt trevligt gym faktiskt och vi ska försöka gymma 3 dagar i veckan. Jag tog faktiskt med kameran till gymmet men när jag stog utanför och skulle fota visade det sig att batteriet var dött. Såklart.


Vi ska kanske dit imorgon igen och då ska jag ha med kameran så ni får se vilket det är!
Tyvärr är det inte Tom´s Gym som förra året...

Hihi, och nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år! Vad roligt! WIE, vad roligt! Ser fram emot det så mycket! Jag och Annelie ska planera lite mer inför det och det ska bli en galen kväll! :D


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja du snart fyller du gumma, så det gäller att ta det lite lugnt:) Skojar bara hihi. Men lite lugnt kan ni ta det....Puss

2011-06-30 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0