Känsliga läsare varnas

Jag måste få visa en video som skrämde mig något så otroligt igår.
Vi hade besök av ett par från England och jag minns inte hur vi kom in på ämnet, men de berättade om den hemskaste händelsen inom fotboll ever.

Fotbollsspelaren dör omedelbart när han landar på nacken första gången, resten av allt "spring" och ryckningar är nerverna som inte har dött i kroppen än.
Tänk er att se detta hända! Tänk er killarna på planen som såg killens ansikte, en död människa fast kroppen inte är död?!



Någon av er som sett Angel of Death förut?
Detta gjorde att jag knappt vågade gå hem efter jobbet.
Usch.


Kommentarer
Postat av: Mama

Men fy så hemskt, är han verkligen död när han springer omkring så där, det kan väl inte vara sant?Riktigt riktigt otäckt:(

2011-06-23 @ 14:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0