Middag at Bistro Floyd

Aaaah... jah glömde ju helt bort att jag och Kadir var bjudna pa middag idag, med Arne och hans fru! Vi gick till Bistro Floyd och at 3 ratters. Guuuud sa gott det var, men attans sa matt jag ar! Tror att jag rullar fram alltsa...

Jag har faktiskt tagit bilder men jag ar pa jobbet nu, utan min kamera och utan min egna dator, sa jag kan inte lagga ut nagra bilder pa den underbara middagen an. Det kommer imorgon ;)


Hall ut!

Och snalla, be för mig ıkvall att vi inte behöver stanna har till klockan 4 imorgonbitti.

Cheers.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hejsan!!!

Ja tar mej neråt dej v29!!!!!!!



Kram

2011-06-09 @ 23:06:24
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0