Nya tider!

God dag!
Tänkte bara uppdatera lite snabbt och säga att jag inte hinner uppdatera (hah!) för idag är det galet mycket folk på Hasir. Går ett bord (inte bokstavligt) så kommer nästa... Nästan som att gästerna behöver köa för att komma in ;) VI kanske borde börja med bordsbokning?

Jag får se om jag hinner uppdatera lite senare, men det tvivlar jag på. Nu i 2 veckor kommer vi jobba lite annorlunda och ändra våra lediga tider. Ekrem´s fru har nämligen kört omkull på scootern och brytit båda benen, höften samt ena armen och några revben, så hon har blivit opererad och kommer vara kvar på sjukhuset i 2 veckor.

Läskigt, va?
Men som jag brukar säga; kan man inte köra - så ska man inte köra.
Lite kallt där, jag vet. Men om man inte försöker ha lite humor här så blir man galen till slut.
Men måste.


Puss

Kommentarer
Postat av: Sasha

MEn det är ju roligt att ha fullt upp istället för att det är tomt på folk, då går tiden så sakta ju :)

2011-06-26 @ 16:45:07
URL: http://sashas.se
Postat av: Monika

Helt rätt. Håll sig borta från ett styre/en ratt om man inte kan hantera det!

2011-06-27 @ 07:59:20
Postat av: Monica

Hej Marre! Hamnade på din sida av en slump när jag sökte på nåt om Alanya. Vi var på Hasir och käka hos er förra veckan. Vi har både dig och din kille på film här, han kallar sig Mattias, låter ju väldigt turkiskt haha. Väldigt god mat och trevlig service hade ni. Längtar redan tillbaka:) Kram!

2011-06-27 @ 10:03:07
URL: http://www.ulfhansson.com
Postat av: Mama

Hur jobbar ni nu då. När passar det bäst att ringa??? Puss, Älskar dig.

2011-06-27 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0