Segt...

Jag tror inte att det kommer bli så mycket uppdatering idag faktiskt.
(Hihi, andra gången jag säger det, men alla vet ju hur det blir ändå).

Jag har blivit mer förkyld och dricker det där hemska teet som tydligen heter Ada Cay (tack Monika!) och det smakar bara hemskare och hemskare för varje gång. Usch...

Och eftersom jag är så pass matt och seg över detta så kommer jag nog inte orka hitta på något idag, och därmed inte ha något att skriva om. Ideerna tar liksom slut.

Men inte blir ni väl ledsna för det!
Ni vet ju att uppdatering kommer :)


Puss från en snorig Marre!

Kommentarer
Postat av: Mama

Krya på dig gumman. Ta det lite lugnt ett tag framöver:) Älskar dig, puss

2011-06-17 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0