Svar igen:

Jag fick en fraga av Hanna som undrar lite om Dimçay och Manavgat.
Jag har besökt Dimçay manga ganger och alskar det stallet mest av allt i hela Alanya! Dimçcay ar ju sa otroligt stort, det ar ju runt 20 restauranger att valja mellan men min favorit ar Pınarbahce, det stallet rekomenderar jag starkt!

Nar det kommer till Manavgat sa kan jag faktiskt inte rekomendera det. Jag har varit dar en gang och det gör jag aldrig om. Pa alla bilder ar det jattevackert med den gröna floden och allt runtom. I verkligheten ar Manavgat en ren soptipp. Det flöt soppasar, klader, skor och annat skrap ı floden sa det var ingenting att se, tyvarr. Vattenfallet var val det enda som var nagot att se.

Pınarbahce vid Dimçay rekomenderas starkt, men tyvarr inte Manavgat.



Fast vem vet? De kanske har stadat upp Manavgat sedan jag var dar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket :)

Då blir det nog ett besök till Dimcay då! Kanske kommer förbi Hasir någon dag också :)

2011-06-17 @ 22:46:01
Postat av: Mama

Ja du gumman, måste ju hålla med dig angående Manavgat, absolut den skitigaste flod jag sett. I år så ska jag bara åka till Dimcay så är det bara..Följer du med:) Älskar dig puss

2011-06-18 @ 07:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0