Svar på önskemål:

Jag fick en önskan om att jag ska skriva lite om själva Alanya, vilka ställen som är bra/inte bra osv. När jag kom hem från Alanya förra sommaren skrev jag ett inlägg här där jag skrev vad jag tycker om de olika discoteken som finns i hamnen. Favoritklubben är ju absolut Latino Club, sen James Dean. Jag själv är inte så mycket för discotek utan gillar mer alla pubar runtom. Mitt absoluta favoritställe i hela Alanya är där Recep och Adem jobbar; Mango. (De vill även att jag ska jobba där men just nu är det lite körigt på den biten).


Men självklart är ju Hasir bästa förfestarstället innan man går ut i hamnen ;)


Sen tycker jag absolut att man ska göra utflykter!
En 5-timmars båttur på havet, åka till Dim Cay, jetski eller parasailing. Och ett måste är att åka upp i borgen och se solnedgången. Det finns så otroligt mycket man kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0