Örebroare !

Godmorgon alla pigga och glada (ja, godmorgon på er alla grinputtar också)! Jag är iallafall på väldigt bra humör idag för igår var sista natten som de engelska kvinnorna var här! De åker hem idag nämligen... Då kanske man ätnligen kan få komma hem i normal tid, runt 2-tiden igen? :) Men man vet ju att när turister åker så kommer också nya...

Idag har jag pratat med 5 killar ifrån min hemstad Örebro! Det är andra gången på 2 dagar som de kommer till Hasir och äter frukost! Skittrevliga och roliga, de ska komma hit ikväll eller imorgon kväll för partaj också!!


Idag fick jag "lön" från tip-boxen också.. Happy Days! Nu ska jag ut och spendera ;)



Vad tyckte ni om videon från Hasir då? Kanske inte så mycket men nu har jag iallafall kommit igång och ska göra fler videor, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0