Vitaminer!

Vitaminer behöver väl alla?
Turkarna säger att vitaminer måste man få i sig mängder av när man bor i såna här varma länder.
Och det kan jag ju förstå.

Hemma i Sverige säger alla "ät vitaminer så blir du inte så lätt förkyld under vintern".
Betyder att man ska egentligen få i sig vitaminer och andra nyttiga saker året om.

Då ställer jag mig frågan;
VARFÖR I HELVETE FINNS DET INGEN SÅN HÄR BAR HEMMA I ÖREBRO?!



Idag vart det en Atom för mig. Banan, lite choklad, jordgubbar, honung och mjölk.

 

Kadir tog en färskpressad apelsinjuice.


Kommentarer
Postat av: Mama

Kanske du ska öppna en när du kommer hem, kan ju vara lite svårt med färsk frukt. Men man vet ju aldrig. Älskar dig, PUSS

2011-06-24 @ 14:31:08
Postat av: lina

hej, vart i alanya ligger denna bar ?

2011-07-01 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0