..........

Jag hade faktiskt tänkt lägga ut bilder från min lilla "semester" i Bismil, Diyarbakir och Istanbul.
Men nu kommer kanske det här som en liten "chock" för många, och för många andra kanske det här bara var väntat.. men jag har bestämt att avsluta bloggen och radera allting.


Jag har haft ett toppenliv de senaste åren, bättre har jag inte kunnat önska mig.
Men nu är jag tillbaka där jag var för 6 år sedan, och jag känner att jag inte vill ha bloggen kvar, den stressar mig alldeles för mycket och alla minnen i bloggen gör mig bara ledsen.


Så jag låter den här inlägget ligga kvar någon vecka så att alla läsare vet om vad som kommer hända.

Det enda jag ångrar i mitt liv är att jag åkte, att jag gjorde något jag trodde var omöjligt för mig.



Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men neeeeej, vad tråkigt!! :(

2011-03-31 @ 15:50:13
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: .....

du har verkligen haft ett bra liv, de syns. hoppas de inte har hänt nåt aldeles för tråkit för dej bara.

2011-03-31 @ 17:49:58
Postat av: Anna

Jo men precis det är väl så!:)

Men förhoppningsvis kanske du ändrar dig(A) haha! Nej man ska göra vad som känns rätt!:) Det lät som det hänt något skit trist! Hoppas du är okej!:)

2011-03-31 @ 17:53:05
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Pelle

Ja Jo man väljer vad man skall göra med sitt liv. Att "rymma" å leva ett nytt liv i ett halvår för att sedan komma tillbax till verkligheten....kan bara gå åt helv....

2011-03-31 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0