Imorgon drar jag!

Yes.. igår beställdes biljetten och imorgon kl.16.50 befinner jag mig i Istanbul, Turkiet.
Kadir flyger från Diyarbakir till Istanbul för att hämta upp mig, vi ska stanna i Istanbul några dagar för att passa på att titta på kliniken där jag funderade på att göra min laseroperation för ögonen. Sen ska jag följa med honom till Diyarbakir och hälsa på hans familj! NERVÖS!

Jag har ju iofs redan träffat en syster och en brorsa till honom när de kom till Alanya i somras, men själva The Parents med stort P liksom...

Igår pratade vi en hel del på msn, bara för att verkligen säkerställa att han kommer till Istanbul och yadayada.



Kolla varulvsögonen bakom mig.
Ohyeah, it´s my mom.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt, jag åker till Istanbul på fredag=)

2011-03-08 @ 22:49:41
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0