Inside the walls of Diyarbakır

Tankte visa er lite bilder jag tog nar jag, Kadir och hans kompis Ali sprang uppe pa Diyarbakırs murar :) Lite fail vart det pa bilderna jag tog, jag skulle ju saklart ha fotat dar alla affarer ligger, inte pa gatan dar det inte finns nagot. Om jag inte minns fel, sa hörde jag att Diyarbakırs mur ar den langsta muren i varlden efter Kinesiska muren! COOLT!












Uh, never mind the boy to the right. Haha, vet inte vad han gör!








Dar uppe var vi! WIE!





Och om ni undrar - NEJ, man kan inte ga vilse inne i muren. Det ar gangar överallt och alla leder ut.


Kommentarer
Postat av: Mama

Va roligt att du lägger ut så många bilder, det är så kul att kunna följa med lite i vad du gör. Vad vackert det är när muren är upplyst på kvällen. Hälsa så mycket till Kadir och hans föräldrar, ja syskon också. Kram

2011-03-21 @ 14:30:17
Postat av: trafikblogg.se

Hejsan!



Vill du ha gratis besökare till din blogg?:) Lägg då in din länk på www.trafikblogg.se det tar max 2 sekunder att lägga in din länk där:)



Ha det bra:)

2011-03-23 @ 04:58:12
URL: http://trafikblogg.se
Postat av: Rasmus Lindström

Hej, skulle vilja komma i kontakt med dig gällande ett länkbyte mellan din blogg och Luftgrop.se



Vänligen,



Rasmus Lindström

[email protected]

2011-03-23 @ 10:46:36
URL: http://www.luftgrop.se
Postat av: Ailokatharina

Cool site ... I like it :)

2011-09-21 @ 08:05:35
URL: http://ailokatharina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0