Marre from the block...

Här sitter jag nu hemma hos Tanner med Kadir, Sibel, Zeynep, Tanner och hans rumskompisar i deras studentlägenhet. Jag har alltid klagat på studentlägenheterna hemma men det kommer jag aldrig mer att göra. "Marre from the block" skulle man kunna kalla mig nu :P Hihi, men det är faktiskt riktigt mysigt ändå!

Idag åkte vi tidigt från Bismil till Diyarbakir för att stanna några dagar, och idag har vi varit på Sibel och Tanners universitet hela dagen. Inte riktigt som vår auniversitet hemma med inredda korridorer och sånt, men så otroligt mycket studenter! Ungefär 10.000 studenter.. det var folk överallt!

Tanner studerar till idrottslärare och Sibel till sociolog.


Klockan 5 skulle Tanner spela volleyboll så vi var och tittade på det.

Nu ska vi snart ut och kolla på 3D-film!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0