Mer i playlistorna!

Efter att jag fick dille på The Blanks version av "eight days a week" så letade jag som en tok efter en liknande version eftersom den på TV inte finns "på riktigt" om ni förstår?

Hursom så hittade jag en skitbra version av den låten med The Booze Bros, jag tokälskar den! Och helt plötsligt insåg jag att jag älskar The Booze Bros också.. shiiit vilket bra coverband! Vad händer med mig? För något år sen hatade jag coverband mer än allt annat, men nu är det riktigt kul med såna ju!

Så nu har min playlist "glatt humör" och "party" uppdaterats. Ni som har mig på Facebook och kan kolla min playlist, se efter om det är något för er med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0