Resterande planer...

(Godmorgon!)

Hela familjen har just atit frukost, denna underbara mumsiga frukost med grönsaker, turkiskt te, hemmagjord yoghurt och nybakat bröd. Jag förstar inte att de orkar göra allt detta varje morgon! Eller ar det bara jag som ar lat? Hur gör ni eran frukost?

Hursom, igar köpte vi biljetter till Istanbul. Vi lamnar Diyarbakır imorgon klockan 11 fm. Vi ska stanna i Istanbul tills jag aker hem till Sverige, och nar jag aker till Sverige aker Kadir till Alanya för att börja jobba igen.

Som jag sa förut, sa ska Kadir försöka öppna egen restaurang i sommar. Det ar manga som öppnar i Maj sa han har mycket tid kvar pa sig.


Nu ska vi ut och vandra i det underbara solskenet i Bismil, det ar ju molnfritt idag!

Ha en fortsatt bra dag! Jag ska försöka lagga in lite bilder ikvall för dessa dagar jag inte har uppdaterat.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mama

Ja det låter ju som bra planer. Jag hämtar dig på Arlanda på tisdag, vi ses då. Älskar dig, puss

2011-03-26 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0