Tips från Spotify

Jag som faktiskt reser en hel del har alltid med mig min mp3. (Ja, jag lyssnar hellre på mp3 än har mobilen i flygplansläge eftersom jag är så pass flygrädd och inbillar mig att planet störtar om jag har mobilen påslagen).


However, nu håller jag på och packar för fullt!


Jag har en massa bra musik på Spotify som jag gärna vill ha i datorn/mp3:n, men det gick inte att ladda hem någonstans förutom på just Spotify. Så därför hittade jag ett ställe där man kan ladda hem musiken man har på sin Spotify till sin dator! Perfekt! Så nu har jag en massa The Booze Bros i min mp3 till imorgon när jag reser!

Bäst av allt: Jag flyger med Turkish Airlines igen. När jag åkte till Alanya i somras åkte jag också med dem, fick första klass och all mat SAMT ALLT DRYCK var gratis. Jag och Özlem vart lite på lyset när vi satt där med champagne ;)

Kommentarer
Postat av: helajnah

ha en trevlig resa till turkiet! hur länge blir du kvar? :)

2011-03-08 @ 17:59:29
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: helajnah

åhh vad kul :D men sen ska du ner för hela säsongen va?



jaa, alanya får klara sig utan mig i år, blir restaurangjobb i fig tree bay :) kul att byta ställe faktist och lära känna nytt folk!

2011-03-08 @ 19:28:15
URL: http://helajnah.devote.se
Postat av: Anonym

Trevlig resa och lycka till ;)

2011-03-08 @ 21:49:38
Postat av: Emma

Oj, vad var det för funktion att läsa över från Spotify? skulle jag verkligen vilja veta..:)!!

2011-03-27 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0