FÖRLAT!

Förlat för den daliga uppdateringen, men i 3 dagar nu har jag inte gjort ett skvatt! För 3 dagar sen var Kadir, Ramazan och deras far tvungen att aka till Diyarbakır för att köpa en bil och jag tyckte inte det lat sa himla kul sa jag stannade med Zeynep och vi gjorde absolut inget annat an sag pa TV.. turkisk tv, inte sadar jattekul.

Andra dagen hade det hant nagot problem med bilköpet sa de var tvugna att aka tillbaka men da följde jag med. Jag tankte att jag kunde fönstershoppa lite under tiden, och det som bara skulle ta 2 timmar tog 5 timmar.

Igar hande inte speciellt mycket heller, vi har planerat mina sista dagar nu. Imorgon ar det Diyarbakır igen, sen ska vi aka till ett stalle som heter Hasan Cave, sen Batman och sist Mardin. Det ar 3 olika stader runt omkring har.

Sen blir det en flygtur till Istanbul! Det ser jag fram emot, visserligen blir Istanbul min absolut sista dag men det kommer bli en upplevelse!

Och nagra bilder orkar jag inte lagga in an.


Puss

Kommentarer
Postat av: Mama

Puss på dig också. Hur ska ni hinna med allt det ni planerat på de få dagar som är kvar.

2011-03-24 @ 14:58:44
Postat av: Lami

följa varandra på bloglovin? :)

2011-03-24 @ 21:03:32
URL: http://raptura.blogg.se/
Postat av: Kristian, Malin, Amelie "Waka waka"

Ska du åka hem till Sverige igen?

2011-03-25 @ 20:27:21
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-03-25 @ 23:55:37
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0