Alanya om 3 dagar firades med Eddie Nilsson

Jag känner att jag bara har skrivit om festande den sista tiden, och det fortsätter ska ni veta :)
Min avskedsfest har ju redan varit, men att fira Valborg innan jag åker är ett måste!

Självklart firades det i Lindesberg för EDDIE NILSSON uppträdde på Folkan!
Eddie Nilsson är ett band som bara spelar Eddie Meduza-låtar till hans ära.
Nej, inte min musik alls men hans låtar är roliga och går faktiskt hem på något sätt iallafall.

Det var jag och Helena... och alla raggare.
Tror inte att vi passade så jättebra in, men man gör det bästa av situationen!

Och yes, jag filmade och fotade och det kommer upp senare ikväll, lovar!


Och vet ni vad?
Jag åker till Alanya om 3 dagar!
WIE!


Kommentarer
Postat av: roffe

Erkänn att vintern har gåt fort,inte länge sen du var nere i ALANYA.vill med åka dit.inte varit där sen 03.varit turkiet 10 gånger.Härligt land.Maten och Musiken,naturen och Folket.ha en skön 1maj.kram

2011-05-01 @ 10:26:06
URL: http://rolfsalomon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0