Gunaydin :)

Fy i helskotta vilken dag/kväll/natt det var igår! 25mm med regn skulle det bli men tror nog att det vart en del mer än så! Och vilket åskväder det var! Åskan överröstade musiken med hästlängder, gästerna på restaurangen var riktigt rädda och det var jag med. Men eftersom vi som jobbar ska försöka lugna ner gäster så fick jag inte visa att jag var rädd. Det var riktigt otäckt faktiskt, så efter detta kommer jag aldrig mer att vara rädd för åskan, hittills har jag vart med om det värsta.

Även när jag skulle sova så blixtrade det så pass mycket att det inte hjälpte att blunda. Det blixtrade så mycket och länge att natt såg ut som dag. Usch...

Imorse regnade det fortfarande, men nu är det uppehåll. Men det ska tydligen bli mer regn senare idag :(


Idag har jag och Kadir gått på Fredags-basaaren! Jag letade efter Bastik men eftersom det är kurdiskt så fanns det ingenstans, iallafall inte som vi hittade :(






Kommentarer
Postat av: mama

Synd med vädret, men det blir bättre ska du se. Hoppas du hittar bastik för det skulle jag också vilja ha när jag kommer. Fint att ha i lägenheten som lite "snacks" på kvällen. Älskar dig, PUSS

2011-05-13 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0