Jobberbjudande!

Gunaydin!
Igår kväll var det meningen att jag och Kadir skulle gå till Mango för att prata med Recep om jobbet där. Tyvärr var det stängt när vi kom dit, så det vart inget igår igen.

Idag ÄNTLIGEN fick vi varmvatten till lägenheten!
Jag kanske har glömt att nämna det? Varmvattenpumpen har varit trasig sen jag kom hit, så det har varit kalla duschar :( Men nu äntligen kan man äntligen känna sig fräsch!

Idag har jag köpt en badhandduk samt ett par nya slippers, måste ha lite sånt eftersom jag nu har fått ett erbjudande från en kille att jobba på stranden, ha fulla rättigheter till det utan att vakterna kan ta mig! Han kommer även ge mig en Robin Hood-tröja så jag kan få jobba på diskoteket Robin Hood, för att sälja beachparty-biljetter och andra biljetter till t.ex båtutflykter och dylikt. Jag får även gratis drinkar varje kväll när jag jobbar på Robin Hood :)

Vilket jobb skulle ni ta?
Hasir med Kadir, Mango med massa hålligång, eller stranden mixat med Robin Hood? :)

Kommentarer
Postat av: Mama

Jag skulle hålla mig till Hasir och Kadir. Hoppas du lyder ett gott råd. Puss

2011-05-09 @ 13:33:09
Postat av: Jossan

Hej hej. en liten fråga.. Har som sagt själv jobbat och bott i alanya och ska ner nu igen och bo där. När du säger att du ska ha alla fulla rättigheter att kunna jobba där? stämmer det verkligen, för som du vet kostar det sjukt mycket att "betala" för en turist att jobba där nere för ett jobb som princip en turk kan ha. Det är knappt att guiderna får det så jag tror inte att det stämmer. Vill inget illa menat bara att du tänker dig för så att det inte händer dig något och det blir så illa att du blir utvisad i 5 år. Och det är nog det sista du vill ska hända. och inte jag heller dig för vem ska då uppdatera mig om allt roligt som händer där nere!! :).. kram kram

2011-05-09 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0